Send venligst vores kundeservice en email med en detaljeret beskrivelse af fejlen, og vedhæft et par billeder hvoraf fejlen fremgår. Oplys derudover dit ordrenummer samt fulde navn i mailen, så vi nemt kan behandle din reklamation.
Kontakt:
customercare@moshimoshimind.dk
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er godkendt, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamere inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen godkendt, refunderer vi dine fragtomkostninger, såfremt at de vurderes som rimelige.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
moshi moshi mind
Dag Hammarskjölds Allé 42G
2100 København Ø
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Undgå derfor at sende til en pakkeshop eller lignende.